Logo Creactiv
Over CreactivTips & tricks
Dagopleiding

Een marketingplan gebaseerd op luisteren naar je klant

Je ziet marketing waarschijnlijk als een manier om je boodschap bij je klant te krijgen. Dat klopt ook, maar ‘t is lang niet het volledige verhaal. Tijdens onze dagopleiding van 26 november zoomen we in op marketing als een luisterend oor.

Door marketing in te zetten als ‘luisterkanaal’ kom je namelijk heel wat waardevols te weten:

✔️ Waaraan hecht mijn klant belang?
✔️ Welke noden heeft hij?
✔️ Hoe stem ik mijn producten of diensten nog beter af op die noden?

Tijdens deze opleiding gaan we praktisch aan de slag: we leggen samen de basis voor een marketingplan dat focust op luisteren naar je klant via slimme marketingacties.

Praktisch:

We organiseren deze sessie op 26 november, van 9.30 u tot 16.30 u, bij ons op kantoor.


Deel dit event:

Goesting in een goede marketingbabbel?

  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Google partner
  • Member of feweb
  • Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.