Logo Creactiv
Over CreactivTips & tricks
Online opleiding

Online opleiding: Social Selling in de praktijk - Deel 2 (voor gevorderden)

Elke succesvolle business is gebaseerd op sterke relaties. Zeker nu zijn krachtige relaties nog nooit zo belangrijk geweest.

De conversatie draaiende houden met je prospects, de telefoon vastpakken en oprecht connecteren met je netwerk is iets van alle tijden. Het warme contact opbouwen en onderhouden is cruciaal om je business continu te versterken. Social selling in de praktijk betekent dat je op een verbindende én tegelijkertijd strategische manier je netwerk in kaart brengt en verzilvert. 

Tijdens deze online opleiding krijg je de tools aangereikt om de daad bij het woord te voegen. Je werkt je eigen actieplan uit om via social selling krachtige relaties op te bouwen en te onderhouden, en zo meer business te genereren op jouw authentieke manier. We maken een werkbaar en krachtig plan dat op korte én lange termijn bijdraagt aan de groei van je business.

Deze opleiding is opgesplitst in een basis sessie (deel 1) en gevorderden sessie (deel 2). Sessie 1 vormt de ideale voorbereiding voor sessie 2. Je kan meteen instappen in sessie 2 en het basisdeel overslaan als je op minstens 4 van de 6 vragen ‘Ja’ geantwoord hebt:  

  1. De term ‘social selling’ is mij bekend. Ik pas reeds social selling technieken toe in mijn huidige sales aanpak.

  2. Ik gebruik LinkedIn wekelijks om mensen toe te voegen en mensen te zoeken via de zoekfunctie.

  3. Ik post minstens 2 keer per maand op mijn persoonlijk LinkedIn profiel.

  4. Ik ken het verschil tussen een persoonlijk account en een bedrijfspagina.

  5. Ik werk al met de sales navigator.

  6. Ik ben bekend met de social selling index en werk hier mee. 


Deel 2: Social Selling voor Gevorderden

Maandag 29 juni 2020 - 13u - 15u30 - Online opleiding via Zoom

Na deel 2 heb je:

  • inzicht verworven in de premium abonnementen van LinkedIn (o.a. LinkedIn Sales Navigator),

  • gewerkt aan jouw persoonlijk ‘social selling’-salesplan met een sterke focus om je sales op een strategische, gestructureerde manier verder te zetten – not the hard way, but the human way! 

  • inzicht in cases uit de praktijk vanuit de expertise van Dimitri Van Eijk van SalesWise, die onze gast is tijdens deze sessie en reeds jarenlang sales teams begeleidt,

  • Kortom: de nodige targets en tools om meteen aan de slag te gaan.


Zowel bij deel 1 als deel 2 combineren we theorie met directe implementatie. Beide sessies zijn interactief en bieden de mogelijkheid om vragen te stellen.


Investering:

€195* per sessie inclusief een 1-op-1 sessie van 30 minuten waarbij je extra vragen kunt stellen bij de implementatie van de opleiding.

Indien je meteen inschrijft voor beide opleidingen, bedraagt de investering €295 i.p.v. €390.

*KMO-portefeuille mogelijk


INSCHRIJVEN


Deel dit event:

Goesting in een goede marketingbabbel?

  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Google partner
  • Member of feweb
  • Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.